Saturday 14 July 2012

K-POP

skang ni,aku nk citer pasal k-pop..cm yng korang tau k-pop bermaksud''korea pop''..aku rase bnyk jugak orang yng x ske k-pop..nk tau sebab ape?
1)x tau ape yng dinyanyikan oleh kumpulan k-pop
2)x tau ape nk ckp mase kawan tengah citer pasal k-pop
3)jeles ngn kawan yng tahu k-pop
4)x tau lirik lagu kumpulan mane2 pon
lagu k-pop ni hanya hiburan je..senarnye bende ni x berfaedah pon..tapi jangan la sampai memuje bende ni cam:
1)malam2 tengok gambar k-pop
2)menjerit2 biler dengar lagu k-pop
3)dengar lagu k-pop sampai terlupe nk solat
4)menambahkan dose tengok video pompuan pakai baju ketat
aku sebagai yng tulis bende alah ni pon dengar lagu k-pop tapi x la sampai wat bende semue bende ni..aku dengar lagu ni untuk relakskan diri je..x lebih pon..dulu,aku pon x ske k-pop semue ni..sampai aku marah classmates aku pasal bising dlm kelas pasal nyanyi lagi ni..tapi dlm hati aku pon nyanyi..so,x salah la dengar lagu k-pop..kite dengar lagu je asalkan kite tau lirik bende yang dinyanyikan tu x salah di sisi agame...kalu ade salah silap maafkan aku..kalu ade yng sakit hati,sorry ye..ENJOY dengar lagu k-pop ye...  :D

No comments:

Post a Comment